Նոր անակնկալ Hermitage խանութ-սրահների կողմից` Memo Paris բրենդը արդեն Հայաստանում է: Երևան էր ժամանել Memo նիշային օծանելիքի բրենդի համահիմնադիր իռլանդացի Ջոն Մալոյը, ով իր կնոջ` Կլարա Մալոյի հետ, արդեն 7-րդ տարին է ինչ աշխարհին է ներկայացնում իրենց ստեղծած օծանելիքի բրենդը:
Memo անվանումը առաջացել է memory` հիշողություն բառից, քանի որ յուրաքանչյուր նոր բույր իր հետ բերում է նոր հիշողություններ աշխարհի ամենատարբեր ծայրերից: Այս բրենդն անգամ ստեղծել է նոր բառ`memotion, որը memory և emption բառերի խառնուրդից: Հայաստանում Memo-ն ներկայացնում է իր ողջ տեսականին, բոլոր բույրերը`դասավորված ճամփորդական ճամպրուկների մեջ, որոնք, ինչպես և ողջ բրենդը կատարված են սևի, սպիտակի և ոսկեգույնի համադրությամբ:
Միայն հետաքրքիր զարդանախշերի միջոցով հնարավոր է դարձել փոխանցել աշխարհի տարբեր երկրների նկարագիրը ընդամենը երեք գույնի միջոցով: Իսկ օծանելիքի բոլոր տուփերի վրա, պաշտպանիչ պոլիէթիլենի տակ տեղադրված է փոստային բացիկ` համապատասխան նախշազարդմամբ և օծանելիքի անունով:
Բարև,
!
Շնորհակալություն մեզ միանալու համար: Ձեր անձնական էջն ակտիվացվել է, ստուգեք Ձեր էլ-հասցեն, որտեղ կգտնեք ակտիվացման հղումը: Եթե չեք ստացել նամակը, խնդրում ենք ստուգել սպամ բաժինը, այնտեղ ևս չգտնելու դեպքում՝ կապվեք մեզ հետ:
Կրկին փորձեք:
Խնդրում ենք հաստատել
Ձեզ ուղարկել ենք SMS, հաստատման կոդով, խնդրում ենք մուտքագել կոդը ստորև՝ Ձեր գնումը հաստատելու համար: