laurissi

Memo Paris բրենդը արդեն Հայաստանում

2014-06-02

Նոր անակնկալ Hermitage խանութ-սրահների կողմից` Memo Paris բրենդը արդեն Հայաստանում է: Երևան էր ժամանել Memo նիշային օծանելիքի բրենդի համահիմնադիր իռլանդացի Ջոն Մալոյը, ով իր կնոջ` Կլարա Մալոյի հետ, արդեն 7-րդ տարին է ինչ աշխարհին է ներկայացնում իրենց ստեղծած օծանելիքի բրենդը: 

Memo անվանումը առաջացել է memory` հիշողություն բառից, քանի որ յուրաքանչյուր նոր բույր իր հետ բերում է նոր հիշողություններ աշխարհի ամենատարբեր ծայրերից: Այս բրենդն անգամ ստեղծել է նոր բառ`memotion, որը memory և emption բառերի խառնուրդից:
Հայաստանում Memo-ն ներկայացնում է իր ողջ տեսականին, բոլոր բույրերը`դասավորված ճամփորդական ճամպրուկների մեջ, որոնք, ինչպես և ողջ բրենդը կատարված են սևի, սպիտակի և ոսկեգույնի համադրությամբ:

Միայն հետաքրքիր զարդանախշերի միջոցով հնարավոր է դարձել փոխանցել աշխարհի տարբեր երկրների նկարագիրը ընդամենը երեք գույնի միջոցով: Իսկ օծանելիքի բոլոր տուփերի վրա, պաշտպանիչ պոլիէթիլենի տակ տեղադրված է փոստային բացիկ` համապատասխան նախշազարդմամբ և օծանելիքի անունով:

Gallery