Նոր անակնկալ Hermitage խանութ-սրահների կողմից` Memo Paris բրենդը արդեն Հայաստանում է: Երևան էր ժամանել Memo նիշային օծանելիքի բրենդի համահիմնադիր իռլանդացի Ջոն Մալոյը, ով իր կնոջ` Կլարա Մալոյի հետ, արդեն 7-րդ տարին է ինչ աշխարհին է ներկայացնում իրենց ստեղծած օծանելիքի բրենդը:
Memo անվանումը առաջացել է memory` հիշողություն բառից, քանի որ յուրաքանչյուր նոր բույր իր հետ բերում է նոր հիշողություններ աշխարհի ամենատարբեր ծայրերից: Այս բրենդն անգամ ստեղծել է նոր բառ`memotion, որը memory և emption բառերի խառնուրդից: Հայաստանում Memo-ն ներկայացնում է իր ողջ տեսականին, բոլոր բույրերը`դասավորված ճամփորդական ճամպրուկների մեջ, որոնք, ինչպես և ողջ բրենդը կատարված են սևի, սպիտակի և ոսկեգույնի համադրությամբ:
Միայն հետաքրքիր զարդանախշերի միջոցով հնարավոր է դարձել փոխանցել աշխարհի տարբեր երկրների նկարագիրը ընդամենը երեք գույնի միջոցով: Իսկ օծանելիքի բոլոր տուփերի վրա, պաշտպանիչ պոլիէթիլենի տակ տեղադրված է փոստային բացիկ` համապատասխան նախշազարդմամբ և օծանելիքի անունով:
Hi,
!
Thank you for joining us! Your account is activated now. Check your E-mail, as we have sent you a message with an activation link. Click on the link to finally activate your account. If you haven't received it, please check your spam folder and if you still cannot find it contact our Support Team
Please try again.
Please Verify
We have sent you SMS with verification code, please enter below torn confirm your purchase.