Nina Ricci
1946. Nina Ricci House-ը ստեղծեց Coeur Joie-ն՝ տան առաջին օծանելիքը: Նրա երկրորդ բուրմունքը՝ L'Air du Temps-ը, 1948 թվականից ի վեր խորհրդանշական դասականն է, որը հայտնի է ամբողջ աշխարհում, և որը դիմակայել է ժամանակի և նորաձևության փորձություններին:
Նրա համբավն օգնեց ամրապնդել պալատի միջազգային հեղինակությունը: Ժամանակի ընթացքում դրան հաջորդեցին երեք նոր ստեղծագործություններ՝ Fille d'Eve, Capricci և Faruche:
Այս հարուստ ժառանգությունը դեռևս կենդանի է այսօր և ապրանքանիշի և նրա օծանելիքների համար ոգեշնչման անվերջ աղբյուր: